Zaměstnanecká karta

Služby

Kontaktujte nás

Napište nám

Ozveme se Vám zpět

Zaměstnanecká karta je typ dlouhodobého povolení po cizince z třetích zemí.
Umožnuje cizincům legálně pracovat a zároveň pobývat v České republice po dobu delší než 90 dnů.

 

Jak probíhá zpracování zaměstnanecké karty?

  • Nahlásíme volné pracovní místo na Úřad práce.
  • Připravíme veškeré potřebné dokumenty k podání žádosti o zaměstnaneckou kartu dle požadavků MVČR.
  • Zajistíme soudní překlady.
  • Zajistíme termín na zastupitelském úřadu ČR v dané zemi.
  • Informujeme vás o průběhu žádosti o zaměstnaneckou kartu.
  • Informujeme vás o vašich povinnostech týkající se příjezdu cizince do ČR.

Hodláte zaměstnávat cizince z Ukrajiny, Filipín, Mongolska či Srbska?

Přihlásíme Vás do daného vládního projektu (režimu) a následně pomůžeme s vyřízením zaměstnanecké karty.

zjistit více

Nejste si jisti, zda-li je tento typ víz vhodný pro Vás? Neváhejte se na nás obrátit.
Vyřídíme za vás veškeré formality, které jsou s vydáním zaměstnanecké karty spojené.

Na jak dlouho se zaměstnanecká karta vydává a jak dlouho trvá vyřízení?

Zaměstnanecká karta se vydává na dobu 2 let. Následně je možné ji prodloužit nejdříve 120 dnů před koncem platnosti vaší stávající karty a nejpozději pak poslední den její platnosti.
Zaměstnanecká karta je vyřízena maximálně do 60 dnů od podání žádosti na zastupitelském úřadě.
Další informace k procesu vyřízení zaměstnanecké karty najdete na našem blogu v článku – Podrobné informace o zaměstnanecké kartě.