Zaměstnanecká karta
Služby
Zaměstnanecká karta je typ dlouhodobého povolení po cizince z třetích zemí.
Umožnuje cizincům legálně pracovat a zároveň pobývat v České republice po dobu delší než 90 dnů.
Jak probíhá zpracování zaměstnanecké karty?
- Nahlásíme volné pracovní místo na Úřad práce.
- Připravíme veškeré potřebné dokumenty k podání žádosti o zaměstnaneckou kartu dle požadavků MVČR.
- Zajistíme soudní překlady.
- Zajistíme termín na zastupitelském úřadu ČR v dané zemi.
- Informujeme vás o průběhu žádosti o zaměstnaneckou kartu.
- Informujeme vás o vašich povinnostech týkající se příjezdu cizince do ČR.
Hodláte zaměstnávat cizince z Ukrajiny, Filipín, Mongolska či Srbska?
Přihlásíme Vás do daného vládního projektu (režimu) a následně pomůžeme s vyřízením zaměstnanecké karty.
Nejste si jisti, zda-li je tento typ víz vhodný pro Vás? Neváhejte se na nás obrátit.
Vyřídíme za vás veškeré formality, které jsou s vydáním zaměstnanecké karty spojené.
Na jak dlouho se zaměstnanecká karta vydává a jak dlouho trvá vyřízení?
Zaměstnanecká karta se vydává na dobu 2 let. Následně je možné ji prodloužit nejdříve 120 dnů před koncem platnosti vaší stávající karty a nejpozději pak poslední den její platnosti.
Zaměstnanecká karta je vyřízena maximálně do 60 dnů od podání žádosti na zastupitelském úřadě.
Další informace k procesu vyřízení zaměstnanecké karty najdete na našem blogu v článku – Podrobné informace o zaměstnanecké kartě.